Tradicionalni sajam Gorenje Notranje opreme

2.5.2012

Novi kupaonički trendovi i suvremena keramika

Velenje, 12. travnja 2012. – Gorenje Notranja oprema, poduzeće s dugogodišnjom tradicijom izrade kvalitetnog kuhinjskog i drugog namještaja za dom, dizajniranog u skladu sa svjetskim trendovima, za svoje poslovne partnere danas i sutra organizira sajamsku priredbu Home Interior@Gorenje Tradeshow. Izložen je obnovljeni program kuhinja robnih znakova Gorenje i Marles te kupaonica i keramike a puno je novosti i kod drugih programa namještaja za dom. Na dvodnevnom sajamskom događaju očekuje se više od 400 poslovnih partnera i predstavnika medija iz 18 država a sve će novosti biti izložene i široj slovenskoj javnosti u subotu kada se u Gorenju organizira dan otvorenih vrata.

"Pred dvije godine, u Gorenju Notranja oprema uspješno smo repozicionirali robne znakove kuhinja Gorenje i Marles. Nadogradnjom najbolje prodavanih kuhinja i razvojem novih, slijedimo svjetske trendove i svejedno ostajemo vjerni smjernica robnog znaka Gorenje koji zajedno s kućanskim aparatima gradimo već više od 60 godina. Kvalitetnom domaćom proizvodnjom, jasnom prodajnom strategijom te osvježenim prodajnim programom povećat ćemo prodaju na našim ključnim tržištima a dugoročno slijedimo cilj postati vodeći robni znak kuhinjskog namještaja na tržištima Zapadnog Balkana«, najavljuje Uroš Marolt, direktor poduzeća Gorenje Notranja oprema.

Moderno i skladno dizajniran kuhinjski ambijent, zajedno s aparatima

Kuhinje Gorenje ponose se širokim izborom materijala, vrhunskim dizajnom i visoko funkcionalnim praktičnim rješenjima otvaranja, osvjetljenja i rasporeda prostora. Glavna misao vodilja kod dizajniranja nove generacije kuhinja i kod obnove postojećih bila je unificiranje materijala, boja i drvenih dekoracija unutar nekog programa što kupcima omogućava veću fleksibilnost kod kombiniranja različitih komada namještaja u završnu cjelinu.

Svojim dizajnom, kuhinje slijede najnovije svjetske trendove kuhinjskog namještaja. Najveća prednost robnog znaka Gorenje je u cjelovitosti ponude i usklađenosti linija, boja, materijala te izbora ručki s linijama suvremenih kućanskih aparata istog robnog znaka. Gorenje je na taj način konkurentnije i u ponudi suvremenih ugradbenih kućanskih aparata jer za kupce predstavlja veliku prednost to što mogu sve urediti na jednom mjestu.

Posebno veseli činjenica da će predstavljene kuhinje i druge novosti ovogodišnjeg događaja Home Interior@Gorenje Trade Show 2012 biti još prije ljeta ponuđene europskim kupcima.