Na sajmu u Velenju predstavljeni novi programi kuhinja Gorenje i Marles - Gorenje
zatvori
...
Srijeda, 12. svibanj 2010

Na sajmu u Velenju predstavljeni novi programi kuhinja Gorenje i Marles

Na sajmu u Velenju predstavljeni novi programi kuhinja Gorenje i Marles

U petak, 07.05.2010., je u Izložbeno - prodajnom salonu Gorenja u Velenju završilo dvodnevno sajamsko događanje Gorenje Trade Show 2010 @ Home Interior s naglaskom na predstavljanju novih programa kuhinjskog namještaja robnih znakova Gorenje i Marles koji će kupcima biti na raspolaganju već u sljedećim mjesecima. Pored potpuno obnovljenih programa kuhinja, na sajmu su bile predstavljene i novosti na području kućanskih aparata, ostalog namještaja, kupaonica i keramike Gorenje.

Prednost Gorenja je upravo u cjelovitosti ponude koja obuhvaća cjeloviti asortiman opreme za dom, od kućanskih aparata i skladnog kuhinjskog i drugog namještaja do keramike i kupaoničke opreme. 

»Ovog smo puta prvenstveno željeli istaknuti novosti na području kuhinjskog namještaja kao i činjenicu da s novom generacijom kuhinja, koje su dizajnirane prema najnovijim modnim smjernicama i usklađene s linijama kućanskih aparata Gorenje, ponudimo istinski cjelovitu ponudu opreme kuhinjskog ambijenta. Pozitivne reakcije naših poslovnih partnera govore nam da smo na pravom putu. Jasno je da je pred nama još puno posla a naš je cilj da dugoročno postanemo vodeći robni znak kuhinjskog namještaja na tržištu u Hrvatskoj. Nedvojbeno je da s kvalitetnom i trendovskom ponudom kuhinjskog namještaja robni znak Gorenje postaje još konkurentniji i u segmentu ugradbenih kućanskih aparata.« rekao je prilikom zatvaranja sajma Uroš Marolt, član uprave Gorenja odgovoran za Gorenje Notranja oprema.

Na sajmu je sudjelovalo skoro 700 poslovnih partnera i predstavnika medija iz 24 države, od Slovenije, Hrvatske, Austrije, Italije, Ukrajine, Češke, Slovačke, Mađarske i nekih drugih europskih tržišta do udaljenijih azijskih tržišta gdje je robni znak Gorenje zastupan prvenstveno s bijelom tehnikom.

REPOZICIONIRANJE ROBNIH ZNAKOVA GORENJE I MARLES  
Poduzeće Gorenje Notranja oprema ima na području proizvodnje kuhinja već skoro šest desetljeća dugu tradiciju. U jubilarnoj godini Gorenja, kada ovaj priznati robni znak slavi 60 godina postojanja, ono izlazi na tržište s potpuno obnovljenim programom kuhinja robnih znakova Gorenje i Marles koje su provjetrene, osvježene i unificirane kao cjeloviti asortiman kuhinja oba robna znaka. Sačuvane su neke najprodavanije kuhinje među kojima treba istaknuti kod kupaca posebno omiljeli kuhinjski program Delta dok su ostale kuhinje optimalizirane odnosno zamijenjene izabranim novim programima kuhinja. Tim će mjerama biti povećana konkurentnost a jasna prodajna strategija i bogatiji prodajni programi obećavaju povećanje prodaje.

CRTEŽI KUHINJA U 3D TEHNICI
Na Gorenje Trade Show 2010 @ Home Interior u Velenju bio je prvi puta u Sloveniji predstavljen program za planiranje i crtanje kuhinja u 3D tehnici 3D Carat njemačkog poduzeća Carat. U 3D Carat kinu posjetitelji su mogli razgledati nove kuhinje, nacrtane programom Carat koji se u Gorenju koristi za crtanje. Od jeseni nadalje u Izložbeno - prodajnom salonu Gorenje u Velenju ti će se crteži moći vidjeti u 3D tehnologiji koja kupcu omogućava da kuhinju vidi i prostorno doživi i prije nego što potvrdi konačni crtež kuhinje što je zasigurno velika prednost.