Gorenje u Hrvatskoj osvojilo nagradu Trusted Brand 2010 - Gorenje
zatvori
...
Utorak, 2. studeni 2010

Gorenje u Hrvatskoj osvojilo nagradu Trusted Brand 2010

Istraživanje je provedeno među naručiteljima časopisa Reader's Digest u Hrvatskoj od 20. svibnja do 15. lipnja 2010 godine. Naručitelji su samostalno popunjavali upitnike koje su primili poštom te je od 7.000 mogućih ispitanika njih 803 pokazalo svoje povjerenje pojedinim robnim markama kojima najviše vjeruju. Ispitanici su spontano upisivali ime i ocjenjivali robne marke. Za svaku robnu marku su ispitanici označili jesu li njeni kupci i jesu li je preporučili drugima. Na ljestvici od 1 (najniža ocjena) do 5 (najviša ocjena) su označili njenu kvalitetu, izgled, upotrebljivost i primjerenost cijene.

Kod kućanskih uređaja navedeno je 29 proizvoda, a najviše povjerenja ukazano je Gorenju-47,6 % ispitanika. Na drugom mjestu je Končar ( 11,6%), a zatim Electrolux ( 7 %). Oni koji su naveli Gorenje 93 % su i kupci proizvoda Gorenje, a njih 53,3 % bi Gorenje preporučili i drugima. Najviše ocjenjuju kvalitetu i upotrebljivost proizvoda, a najmanje cijenu proizvoda. Prosječna ocjena Gorenje proizvoda je visokih 4,2. (Kvaliteta 4,4 / Izgled 4,2 / Upotrebljivost 4,4 / Prihvatljiva cijena  3,9)

Analizu istraživanja provela je nezavisna agencija za istraživanje tržišta Mediana Fides iz Zagreba, a istraživanje podupire i Hrvatska gospodarska komora.