Aparati Gorenje čvrsto usidreni u dizajnerskoj eliti - Gorenje
zatvori
...
Ponedjeljak, 11. srpanj 2016, Essen, Njemačka

Aparati Gorenje čvrsto usidreni u dizajnerskoj eliti

Aparati Gorenje čvrsto usidreni u dizajnerskoj eliti
Proizvodi Gorenje Grupe osvojili su četiri prestižne Red Dot dizajn nagrade ove godine. Žiri koji se sastojao od 41 člana smjestio je upravo aparate Gorenje Grupe u sam vrh dizajnerskih rješenja kućanskih aparata. Već cijelo desetljeće aparati Gorenje kontinuirano su u elitnom društvu dobitnika nagrada za dizajn. U 2005. godini Gorenje je postalo prvo slovensko poduzeće koje je osvojilo Red Dot nagradu za dizajn svojih proizvoda, a do danas čak 35 aparata osvojilo je ovu prestižnu nagradu. 

Međunarodni žiri koji se sastojao od nezavisnih dizajnera, profesora i novinara specijaliziranih za testiranje proizvoda smjestio je proizvode Gorenje Grupe u sam vrh superiornih dizajnerskih postignuća u industriji kućanskih aparata. Ove godine u konkurenciji je bio rekordan broj proizvoda – čak 5214 proizvoda iz 57 zemalja

Gorenje Grupa brojnoj kolekciji pridodala je još četiri nove Red Dot nagrade. Osim za pećnicu iz asortimana Gorenje, nagrade su odnijela i tri proizvoda iz asortimana marke Atag koja je u okviru Gorenje Grupe zastupljena na području Nizozemske. Ove godine nagrade su odnijeli Gorenje kompaktna ugradbena pećnica s TFT ekranom i upravljanjem na dodir, Atag Evolve kuhinjska napa, Atag Matrix kompaktna multifunkcijska pećnica i Atag parna grafitno crna pećnica. Od 2005. godine Gorenje Grupa postala je prvo slovensko poduzeće koje je osvojilo ovu prestižnu nagradu, a od tada je skupljeno čak 35 Red Dot nagrada za proizvode koji su Gorenje plasirali u samu dizajnersku elitu kućanskih aparata. Godinu za godinom, ove nagrade svjedoče izvrsnosti u dizajnu, inovaciji i kvaliteti koje Gorenje utkaje u proizvode svih robnih marki unutar svoje grupacije. 

Dizajn kao važan dio inovacijskog procesa
Kada se razmišlja o inovacijskom procesu u Gorenje Grupi velika pozornost posvećena je dizajnu. Upravo on reflektira identitet i tradiciju brenda, a istovremeno je alat koji omogućuje involviranost krajnjeg korisnika i predstavljanje novih tehnologija. U Gorenje Grupi svjesni su kako je karakterističan i korisniku prilagođen dizajn osnovni način da se izdvoje od konkurencije. Već godinama dizajn je jedna od ključnih prednosti Gorenje Grupe, štoviše, inovacije i dizajn osnovni su elementi strategije Gorenje Grupe do 2020. godine, nastavno s globalnim rastom, razvojem premium i inovativnih proizvoda te premium brendova. 

"Aparati s inovativnim karakteristikama i sofisticiranim dizajnom jedan su od motora pokretača našeg rasta i profitabilnosti. Svjesni ove činjenice, u Gorenju povećavamo investicije u razvoj i dizajn. Kontinuirani set Red Dot dizajn nagrada potvrda je stručne zajednice da smo uspješni u težnji za ostvarivanjem naše vizije, a to je da postanemo najbolji u svijetu u našoj industriji u dizajnom inspiriranim inovacijama.“ rekao je Franjo Bobinac, predsjednik Gorenje Grupe.