Kreativni francuski dizajner oduvijek je poznat po pomicanju granica dizajna kako bi kreirao proizvode koji se odlikuju bezvremenskom estetikom i jednostavnošću. Ista suštinska filozofija prisutna je i njegovoj novoj kolekciji Gorenje kuhinjskih uređaja.
Njegove provokativne ideje potaknule su njegov uspon na sam vrh svijeta dizajna. Na samom početku karijere predstavio je svoj dizajn i ideje za virtualne proizvode, potpisane od strane poznatih brandova, na svojoj internetskoj stranici. Ljudi su počeli naručivati proizvode koji zapravo ne postoje. Louis Vuitton, Nike, Gucci, Swatch, Apple i Levi’s te druge velike kompanije mogle su tužiti mladog drskog dizajnera, no bili su toliko oduševljeni njegovim radovima da su ga, umjesto tužbe, zaposlili.
Nasljeđe koje su zajedničkim snagama stvorili Gorenje i Ora- Ïto u posljednjih desetak godina široko je priznato zahvaljujući kombinaciji jedinstvenih dizajnerskih karakteristika i trajne praktičnosti, a ova uspješna suradnja traje već više od jednog desetljeća.